گوگل ,سایت ,جستجوی ,صفحه ,اینترنت ,کلیدی ,انتخاب کلمات ,کلمات کلیدی ,کنند صفحه

 

غول اینترنتی گوگل آنقدر توسعه پیدا کرده که استفاده از اینترنت بدون گوگل غیر ممکن شده است. بیشتر افرادی که با اینترنت کار می کنند صفحه سفید دوست داشتنی گوگل را به عنوان صفحه خانگی خود تنظیم می کنند و معمولا اولین صفحه ای که در اینترنت باز می کنند صفحه اول گوگل است. گوگل این محبوبیت روز افزون را مدیون سیستم جستجوی اینترنتی خود است که حتی یک روز هم برای توسعه آن بیکار نبوده.

 گوگل در کنار سرویس جستجوی اینترنتی، صدها خدمات دیگر هم ارائه می دهد که سرویس Gmail، سایت خوان، گوگل پلاس، Google Earth و گوگل مپ از معروف ترین آنها هستند. گزافه نیست اگر بگوییم که گوگل دنیای جستجو در اینترنت را متحول کرده. به طوری که بر اساس آمار، به طور متوسط 70 درصد از ورودی های سایت های اینترنتی از طریق گوگل هستند.

 وب مستر های ایرانی نیز همیشه توجه خاصی به گوگل داشته اند و همیشه سعی می کنند محتوای سایت های خود را طوری تنظیم کنند که بیشتر به مذاق گوگل خوش بیاید تا شاید کاربران بیشتری را روانه سایت آنها کند. یکی از چیزهایی که همیشه مورد توجه بوده است، کلمات کلیدی یا همان Keyword ها هستند.

 اگر شما هم Webmaster یا مدیر سایت باشید، حتما تاکنون دقت خاصی را برای انتخاب کلمات و عبارات کلیدی در تگ ها یا همان برچسب ها داشته اید تا بتوانید از این طریق کاربران و بازدیدکنندگان را از طریق موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) جذب مطالب خود کنید. با این وجود که گوگل طی سالهای اخیر الگوریتمهای جستجوی خود را آپدیت کرده و سیستم های مختلفی مثل Panda را به کار گرفته است، اما کماکان اهمیت انتخاب کلمات کلیدی پابرجا مانده است. اما به تازگی گوگل قصد آپدیت الگوریتم خود را دارد تا از جستجوی مفهومی بیشتر استفاده کند.

منبع اصلی مطلب : آموزش بازاریابی مجازی
برچسب ها : گوگل ,سایت ,جستجوی ,صفحه ,اینترنت ,کلیدی ,انتخاب کلمات ,کلمات کلیدی ,کنند صفحه
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

آینا گروه : آشنایی با ساختار جدید جستجوی گوگل و نکات مهم در سئو